This is some text inside of a div block.

Blender 3D - Poziom Podstawowy

Blender 3D - Poziom Podstawowy

Sprawdź!

Rejestracja

Dziękujemy za złożenie zgłoszenia.

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Ups! Coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę.
Termin: 
25.03.2024 - 08.05.2024
Czas trwania: 
3 miesiące
Ilość godzin: 
10 x 5h
Cena: 
8,000.00 PLN
Miejsce: 
ON-LINE (YDA Training Centre)
Oprogramowanie: 
Blender 3D
Instruktor: 
Sylwester Wielanek

Informacje ogólne

Co wyróżnia to szkolenie na tle konkurencji?

Instruktor

Struktura szkolenia

1. Wprowadzenie do programu Blender 3D

2. Interfejs | zakładka PREFERENCJE | Przestrzeń robocza

3. Podstawy modelowania

  • jak poruszać się płynnie po przestrzeni roboczej
  • omówienie narzędzi z palety TOOLS oraz PROPERTIES
  • podstawowe bryły geometryczne. (dodajemy do sceny pierwsze obiekty)
  • ważne skróty klawiaturowe
  • obiekt, Vertex, Edge, Polygon – zaznaczanie wybranych obiektów oraz ich fragmentów
  • ćwiczenia praktyczne

4. Modyfikator SUBDIVISION, BEVEL

5. Kolekcje (grupy), duplikacje, instancje, import obiektów zewnętrznych

6. Zagadnienia: snapping; transform orientation, transform pivot point, proportional editing obiect

7. Oświetlenie

  • rodzaje oświetlenia w Blender 3D
  • dodajemy mapę HDR

8. Podstawy tworzenia materiałów // ćwiczenia praktyczne //

9. Kamera - podstawy

10. Rendering

  • podstawowe informacje na temat silnków renderujących w BLENDER 3D

11. Tworzenie modeli zaawansowanych

  • ćwiczenia praktyczne // modelowanie, dodawanie światła, dodawanie materiału, dodawanie kamery
  • narzędzie extrude
  • praca z bevel

12.  Modyfikatory: Array, Boolean, Miror, Screw, Solidyfy, Displace, Weld, Wireframes

  • ćwiczenie praktyczne

13. Tworzymy VERTEX GROUP w zakładce Obiect Data Properties

  • ćwiczenia praktyczne

14. Silniki renderujące w BLENDER 3D

  • EVEE
  • CYCLES
  • WORKBENCH

15. Więcej o materiałach. Budujemy bardziej rozbudowane shadery

  • ćwiczenia praktyczne

16. Omówienie Zakładki UNWRAPING

  • pierwsza UV mapa na bazie wcześniej zrobionego modelu

17. TEXTURE PAINT MODE

  • malowanie pierwszej UVmapy oraz nałożenie jej na model
  • ćwiczenia praktyczne

18. Praca ze światłem i kamerą - jak uzyskać realistyczny look. (Silnik CYCLES)

19. Podstawy ANIMACJI w Blender 3D

  • animacja prostej sceny (omawiamy zakładki: Timline, Graph Editor, Dope Sheet)

20. Rendering Animacji

21. Omówienie przydatnych WTYCZEK do Blender 3D

Harmonogram szkolenia

TBC

Jak otrzymać dofinansowanie tego szkolenia?

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.