×

Davinci Resolve PRO (301) + kalibracja

Instruktor: Tomasz Czech - Associate Member of Colorist Society International, Blackmagic Certified Trainer, Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist
Termin: 19-20.08.2019 | 08oo-19oo
Rekrutacja: do 12.08.2019
Czas trwania: 20 h (2 x 10h)
Cena: 1200 PLN
Oprogramowanie: DaVinci Resolve 16

informacje

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających zaawansowaną wiedzę w zakresie kolor korekcji materiału filmowego.

Pierwszy dzień to wybrane zaawansowane techniki pracy w module Fusion, zbawienne podczas pracy z filmem. Drugi dzień to hi-end kolor korekcji – HDR, Scene Refered, ACES i Dolby Vision.

Jeżeli nie jesteś absolwentem naszego szkolenia ADVANCED – upewnij się, że cały materiał dotyczący kolor korekcji z tamtego szkolenia jest dla Ciebie w pełni zrozumiały.

 

DODATKOWO !

Przez cały czas trwania szkolenia dostępne będzie stanowisko kalibracyjne wykorzystujące kolorymetr Klein Instruments K-10A, generator sygnału Murdeio Six-G oraz oprogramowanie CalMan Ultimate. Każdy uczestnik będzie mógł oddać swój monitor do bezpłatnej kalibracji wykonywanej przez naszego pracownika.

harmonogram szkolenia

DZIEŃ 1

08:00 – 10:00

  • podstawowe narzędzia i system pracy w module FUSION
  • techniki pracy z materiałem w linearnej przestrzeni barwowej
  • system pracy niezależnej rozdzielczościowo

10:00 – 12:00

  • stabilizacja koloru tła
  • zaawansowane techniki kluczowania obrazu w module FUSION
  • technika Light Wrap

12:00 – 12:30 – przerwa na lunch

12:30 – 14:30

  • trackowanie wielopunktowe
  • trackowanie zagubione
  • trackowanie masek
  • match move
  • rotoscoping
  • ćwiczenia praktyczne

14:30 – 16:30

  • jak dodać napisy do filmu, żeby móc wykorzystać zaawansowane formatowanie tekstu, a jednocześnie, żeby napisy nie przeskakiwały po renderze – FUSION
  • dodawanie napisów do filmów – Resolve

16:30 – 17:00 – przerwa na podwieczorek

17:00 – 19:00

  • trackowanie planarne
  • usuwanie obiektów z filmu
  • trackowanie kamery
  • ustawianie przestrzeni 3D
  • pozycjonowanie obiektów w przestrzeni 2.5D

DZIEŃ 2

08:00 – 10:00

  • prawidłowe środowisko pracy grafika
  • Jak skalibrować telewizor HDR, tak aby móc na nim pracować podczas kolor korekcji

10:00 – 12:00

  • pracy w systemie ACES, prawidłowe wykorzystanie IDT i ODT
  • wady i zalety w porównaniu z RCM workflow

12:00 – 12:30 – przerwa na lunch

12:30 – 14:30

  • praca z materiałem HDR
  • zasady kolor korekcji materiału HDR
  • ćwiczenia praktyczne

14:30 – 16:30

  • zasady prawidłowego eksportu mastera do VDM, GAM i NAM

16:30 – 17:00 – przerwa na podwieczorek

17:00 – 19:00

  • Jak robić filmy w Dolby Vision nie mając monitora za 100 tyś. i nie posiadając licencji Dolby Vision?
  • iCMU
  • mapowanie wyjść karty wideo
  • przedstawienie sprzętu, systemu podłączeń i ustawień programu
  • pytania i odpowiedzi