×

Davinci Resolve – PRO (Full Dolby Vision Licence)

Pierwsze szkolenie w Polsce, podczas którego stanowisko instruktora wyposażone będzie w pełną licencję Dolby Vision. Chcemy, aby każdy uczestnik mógł w praktyce zobaczyć, sprawdzić i przetestować techniki korekcji w tym systemie. Zaprezentujemy również w jaki sposób dostarczać treści w technologii Dolby Vision nie posiadając licencji Dolby Vision i jakie minimalne koszta należy ponieść, aby zaadoptować ten system nawet w małym domowym studiu post produkcyjnym.

Instruktor: Tomasz Czech - Associate Member of Colorist Society International, Blackmagic Certified Trainer, Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist
Terminy: Warszawa - 22-23.01.2020
Czas trwania: 20 h (2 x 10h)
Cena: 1200 PLN
Oprogramowanie: DaVinci Resolve 16

informacje

Szkolenie to przeznaczone jest zawodowym kolorystom oraz absolwentom szkolenia „Montaż i postprodukcja wideo BASIC”, chcącym poszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności i techniki pracy o Scene-Refered, ACES i Dolby Vision. Jeżeli nie jesteś naszym absolwentem – upewnij się, że masz w pełni opanowany materiał z zakresu szkolenia BASIC, aby czuć się podczas szkolenia przyjenie i komfortowo.
Zapraszamy!

harmonogram szkolenia

DZIEŃ 1

08:00 – 10:00

  • profesjonalny conforming i reconforming mediów
  • techniki pracy z / i przygotowania wewnętrznych plików proxy
  • techniki pracy z / i przygotowania zewnętrznych plików proxy

10:00 – 12:00

  • praktyczne zastosowanie trybów mieszania warstw
  • zaawansowane techniki odszumiania i zaszumiania obrazu

12:00 – 12:30 – Lunch

12:30 – 13:00

  • LUT’y – co to jest, do czego służą, rodzaje, tworzenie, zastosowanie
  • prekorekcja i redukcja niszczącego wpływu LUT’ów na korygowany obraz

13:00 – 15:00

  • pełna kontrola nad systemem zarządzania kolorem jako zwycięzka altrernatywa dla LUTów korekcyjnych – ćwiczenia praktyczne

15:00 – 15:30 – Obiad

15:30 – 16:30

  • prawidłowe środowisko pracy grafika
  • kalibracja monitorów na których pracujemy

16:30 – 18:30

  • praca z referencjami i proces budowania Look’u
  • workflow Pre-Lut-Post
  • workflow Blackmagic Design
  • workflow Static-Dynamic
  • strategie pracy przy reklamach vs. fabuły

18:30 – 19:00

  • przygotowanie i wypuszczenie prawidłowego pakietu DCP
  • pytania i odpowiedzi

 

DZIEŃ 2

08:00 – 10:00

  • praca w systeme Scene-Refered vs. Display-Refered
  • ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi: Gamut Mapping, Gamut Limiter, Color Compressor, Color Space Transform
  • LUT’y w pracy z obrazem HDR
  • narzędzia do matematycznej kompresji tonalnej, jako zwycięzka alternatywa dla LUTów gradujących
  • przepracowanie raw’ów R3D, ARRI i BRAW – kluczowe różnice w technikach pracy, mapowaniu Scene-Refered i zachowaniu materiału w kolor korekcji

10:00 – 12:00

  • techniki pracy w systemie ACES, prawidłowe wykorzystanie IDT i ODT
  • wady i zalety w porównaniu z RCM workflow

12:00 – 12:30 – Lunch

12:30 – 14:30

  • praca z materiałem HDR
  • zasady kolor korekcji materiału HDR
  • ćwiczenia praktyczne

14:30 – 16:30

  • zasady prawidłowego eksportu mastera do VDM, GAM i NAM
  • prawidłowe przygotowanie plików na montaż, na kolor, na vfx i na online

16:30 – 17:00 – Podwieczorek

17:00 – 17:30

  • Jak robić filmy w Dolby Vision nie mając monitora za 100 tyś. i nie posiadając licencji Dolby Vision?
  • iCMU vs. eCMU
  • mapowanie wyjść karty wideo
  • przedstawienie sprzętu, systemu podłączeń i ustawień programu

17:30 – 19:00

  • zaawansowane techniki kolor korekcji w systemie Dolby Vision
  • kolor korekcja w systemie Dolby Vision – ćwiczenia praktyczne!