×

Davinci Resolve – PRO

Pierwsze szkolenia w Polsce, podczas których stanowisko instruktora wyposażone jest w pełną licencję Dolby Vision. Chcemy, aby każdy uczestnik mógł w praktyce zobaczyć, sprawdzić i przetestować techniki korekcji w tym systemie. Zaprezentujemy również w jaki sposób dostarczać treści w technologii Dolby Vision nie posiadając licencji Dolby Vision i jakie minimalne koszta należy ponieść, aby zaadoptować ten system nawet w małym domowym studiu post produkcyjnym.

Instruktor: Tomasz Czech - Blackmagic Certified Trainer, PVA Certified Prefessional (Professional Video Alliance), Hollywood Professional Association (HPA), Colorist Society International (CSI), Society of Motion Picture and Television Engineers (SMPTE), Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist
Terminy: Warszawa - 23-24.05.2020
Czas trwania: 18 h (2 x 9 h)
Cena: 2 499 PLN
Oprogramowanie: DaVinci Resolve 16

informacje

Szkolenie to przeznaczone jest absolwentom szkolenia „DaVinci Resolve BASIC”, chcącym poszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności i techniki pracy o Scene-Refered, ACES i Dolby Vision. Jeżeli nie jesteś naszym absolwentem – upewnij się, że masz w pełni opanowany materiał z zakresu szkolenia BASIC. Aby czuć się przyjemnie i komfortowo podczas szkolenia zalecamy przed rozpoczęciem szkolenia przerobienie we własnym zakresie następujących podręczników:

  • The Beginner’s Guide to DaVinci Resolve
  • Advanced Editing with DaVinci Resolve
  • Color Correction with DaVinci Resolve
Podręczniki wraz z materiałami są do pobrania bezpłatnie tutaj a na końcu każdego z nich  jest link do egzaminu, do którego również zachęcamy podejść przed rozpoczęciem tego szkolenia.
Zapraszamy!

harmonogram szkolenia

DZIEŃ 1

09:00 – 10:00

  • profesjonalny conforming i reconforming mediów
  • techniki pracy z / i przygotowania wewnętrznych plików proxy
  • techniki pracy z / i przygotowania zewnętrznych plików proxy

10:00 – 12:00

  • praktyczne zastosowanie trybów mieszania warstw
  • zaawansowane techniki odszumiania i zaszumiania obrazu

12:00 – 12:30 – Lunch

12:30 – 13:00

  • LUT’y – co to jest, do czego służą, rodzaje, tworzenie, zastosowanie
  • prekorekcja i redukcja niszczącego wpływu LUT’ów na korygowany obraz

13:00 – 14:30

  • pełna kontrola nad systemem zarządzania kolorem jako zwycięzka altrernatywa dla LUTów normalizacyjnych – ćwiczenia praktyczne

14:30 – 15:30 – Obiad

15:30 – 16:30

  • prawidłowe środowisko pracy grafika
  • kalibracja monitorów na których pracujemy

16:30 – 18:30

  • praca z referencjami i proces budowania Look’u
  • workflow Pre-Lut-Post
  • workflow Blackmagic Design
  • workflow Static-Dynamic
  • strategie pracy przy reklamach vs. fabuły

18:30 – 19:00

  • przygotowanie i wypuszczenie prawidłowego pakietu DCP
  • pytania i odpowiedzi

 

DZIEŃ 2

09:00 – 10:00

  • praca w systeme Scene-Refered vs. Display-Refered
  • ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi: Gamut Mapping, Gamut Limiter, Color Compressor, Color Space Transform
  • LUT’y w pracy z obrazem HDR
  • narzędzia do matematycznej kompresji tonalnej, jako zwycięska alternatywa dla LUTów gradujących
  • przepracowanie raw’ów R3D, ARRI i BRAW – kluczowe różnice w technikach pracy, mapowaniu Scene-Refered i zachowaniu materiału w kolor korekcji

10:00 – 12:00

  • techniki pracy w systemie ACES, prawidłowe wykorzystanie IDT i ODT
  • wady i zalety w porównaniu z RCM workflow

12:00 – 12:15 – przerwa kawowa

12:15 – 14:30

  • praca z materiałem HDR
  • zasady kolor korekcji materiału HDR
  • ćwiczenia praktyczne

14:30 – 15:30 OBIAD

15:30 – 16:30

  • zasady prawidłowego eksportu mastera do VDM, GAM i NAM

16:30 – 17:30

  • Jak robić filmy w Dolby Vision nie mając monitora za 100 tyś. i nie posiadając licencji Dolby Vision?
  • iCMU vs. eCMU (podczas szkolenia będziemy pracować wyłącznie na iCMU)
  • mapowanie wyjść karty wideo
  • przedstawienie sprzętu, systemu podłączeń i ustawień programu

17:30 – 19:00

  • zaawansowane techniki kolor korekcji w systemie Dolby Vision
  • kolor korekcja w systemie Dolby Vision – ćwiczenia praktyczne!