×

Desktop Design Master Course

Instruktor: Tomasz Czech - Colorist Society International Associate Member (CSI), PVA Certified Prefessional (Professional Video Alliance), Blackmagic Design Certified Trainer, Hollywood Professional Association Member (HPA), Society of Motion Picture and Television Engineers Member (SMPTE), Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist
Terminy: Rekrutacja właśnie trwa!
Czas trwania: 120 h
Cena: 16 800 zł (skorzystaj dofinansowania)
Oprogramowanie: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Animate, Google Web Designer, Webflow

informacje

Program szkolenia zaprojektowany jest pod kątem osób, które nigdy nie miały styczności z grafiką zarówno komputerową, jak i klasyczną, czy warsztatową – nigdy nie rysowały, nie malowały lub wydaje im się, że się do tego nie nadają.

Uczestnik po ukończeniu szkolenia podchodzi do dwóch egzaminów: Young Design Academy – egzamin wewnętrzny oraz Adobe Certified Professional – międzynarodowy egzamin zewnętrzny potwierdzający zdobyte kwalifikacje.

Szkolenie Desktop Design Master course ma za zadanie w pełni profesjonalnie i kompleksowo przygotować uczestnika do pracy w zakresie projektowania 2D – począwszy od studyjnego retuszu fotografii, poprzez animowane banery i reklamy, publikacje cyfrowe i drukowane, a na matte paintingu kończąc.

umiejętności

Grafika Bitmapowa:

  • praca z wykorzystaniem tabletu graficznego
  • praca z paletami, narzędziami i warstwami
  • zaznaczanie proste i zaawansowan
  • kadrowanie i wyrównywanie obrazu
  • podstawowe narzędzia do malowania
  • praca z tekstem
  • podstawowa strategia korekcji fotografii
  • ustawianie prawidłowego balansu bieli
  • ustawianie prawidłowych punktów świateł i cieni
  • rozmycie i wyostrzanie
  • warstwy korekcyjne
  • praca na maskach bitmapowych, wektorowych i kanały alpha
  • style, kompozycje warstw i akcje
  • podstawowe techniki retuszu fotografii
  • zmiana koloru oczu, włosów i skóry
  • usuwanie obiektów ze zdjęć
  • usuwanie artefaktów skóry
  • cyfrowy makijaż
  • punktowa korekcja świateł i cieni
  • punktowa korekcja ostrości
  • przekształcanie i montaż warstw
  • collage, fotomontaż i fotomanipulacja
  • filtry i efekty
  • tryby mieszania warstw
  • numeryczne określenie kolorów w przestrzeniach RGB, CMYK, La*b*
  • rozpoznawanie koloru wg. jego wartości numerycznej z dowolnej przestrzeni barwowej
  • podstawowe zasady kompozycji
  • podstawowe zasady doboru barw i tworzenia palet barwowych
  • przygotowanie projektów do druku lub do internetu
  • praca z obiektami i filtrami inteligentnymi
  • tworzenie własnych bibiotek pędzli, stylów graficznych i próbek kolorów
  • praca między programowa z wykorzystaniem chmury CC
  • korekcja obrazu za pomocą krzywych
  • praca krzywymi Beziera’a – tworzenie i edycja obiektów wektorowych
  • praca w przestrzeni LAB
  • wyostrzanie zaawansowane
  • wywoływanie i edycja zdjęć w formacie RAW
  • bracketing i techniki HDR oraz Photomerge
  • korekcja z zastosowaniem mieszania kanałów
  • zaawansowany retusz fotografii
  • CMS – praca z zastosowaniem Color Management System
  • tworzenie własnych profili ICC
  • techniki tworzenia Sprite’ów na potrzeby gier
  • techniki fotomanipulacji
  • podstawy Digital Paiting
  • Matte Painting
  • projektowanie layout’ów stron internetowych
  • praca z wykorzystaniem płynnych układów siatek i Artboard’ów Photoshop’a
  • projektowanie graficznych interfejsów użytkownika
  • zasady projektowania layout’ów aplikacji mobilnych dla środowiska iOS
  • zasady projektowania layout’ów aplikacji mobilnych dla środowiska Android
  • zasady projektowania layout’ów aplikacji mobilnych dla środowiska Windows
  • projektowane responsywnych mock-up’ów stron internetowych
  • projektowanie interaktywnych i animowanych mock’ów stron internetowych
  • projektowanie animacji poklatkowej
  • edycja wideo w Photoshopie
  • projektowanie 3D: oświetlanie, teksturowanie, renderowanie

Grafika Wektorowa:

  • zaznaczanie, wyrównywanie i grupowanie obiektów wektorowych
  • praca z narzędziami do trace’owania
  • praca krzywymi Bazier’a w programach do grafiki wektorowej
  • tworzenie kształtów prostych i złożonych
  • podstawowe narzędzia do malowania wektorowego
  • przekształcanie i transformacja obiektów wektorowych
  • praca z tekstem
  • maskowanie i praca z obrazami bitmapowymi w programach do grafiki wektorowej
  • zaawansowana edycja dynamicznych pędzli wektorowych i praca z ich wykorzystaniem
  • tworzenie stylów graficznych, znakowych i akapitowych
  • praca z efektami
  • praca z symbolami
  • tryby mieszania warstw
  • aktywne wykorzystanie narzędzia perspektywy 3D
  • tworzenie obiektów 3D
  • techniki tworzenia Sprite’ów na potrzeby gier
  • przygotowanie materiałów do druku, do internetu oraz na urządzenia mobilne

Skład Publikacji Cyfrowych i Drukowanych:

  • podstawowe narzędzia pracy w programach do składu publikacji (także elektronicznych)
  • praca z dokumentami wielostronicowymi i stronami wzorcowymi
  • praca z wątkami
  • sztuka łączenia grafiki bitmapowej z wektorową
  • style znakowe, akapitowe i obiektowe
  • zaawansowane style ramek i tabel
  • tworzenie dokumentów w formacie PDF extended
  • konwersja i łączenie różnych typów plików
  • tworzenie plików portfolio
  • tworzenie interaktywnych formularzy PDF
  • dodawanie elementów interaktywnych – łącza, przyciski, znaczniki
  • prowadzenia recenzji i komentarze
  • tworzenie prezentacji multimedialnych
  • umieszczanie plików audio, wideo i obiektów 3D w dokumentach do druku
  • dodawanie numeracji Batesa
  • korzystanie z narzędzi pomiarowych
  • dodawanie podpisów cyfrowych, zabezpieczeń i certyfikowanie dokumentów
  • praca ze stylami zagnieżdżonymi
  • CMS – praca z zastosowaniem Color Management System
  • impozycja
  • integracja programów graficznych z bazami danych
  • dokumenty personalizowane
  • zaawansowane techniki przygotowania materiałów do druku
  • separacje barwowe metodami GCR i UCR
  • praca z zastosowaniem skryptów
  • dokumenty multimedialne
  • zasady tworzenia publikacji elektronicznych
  • nowoczesne formaty publikacji elektronicznych i ich zastosowanie
  • preflight wewnętrzny i zewnętrzny
  • zaawansowany system zarządzania kolorem (także kalibracja urządzeń)
  • impozycji w programie Impozycjoner

Animacja i interaktywne bannery reklamowe:

  • 12 zasad animacji Walta Disney’a
  • zaawansowane programowanie Expressions
  • tworzenie własnych kontrolerów
  • tworzenie i nagrywani animacji z wykorzystaniem narzędzia Puppet Tools
  • animacja postaci w środowisku DUIK

certyfikaty

Szkolenie Desktop Design Master Course zakończone jest dwoma egzaminami – egzaminem Young Design Academy i egzaminem Adobe Certified Professional.

W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu Young Design Academy absolwent otrzymuje certyfikat Young Design Academy wraz z suplementem zawierającym szczegółowy opis posiadanych kwalifikacji zawodowych.

W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu Adobe Certified Professional absolwent otrzymuje międzynarodowy tytuł Adobe Certified Pofessional, identyfikację wizualną Adobe Certified Professional oraz prawo posługiwania się nią na swoich produktach.

możliwość dofinansowania szkolenia dla osób powyżej 18 roku życia

Jak otrzymać dofinansowanie do naszego szkolenia?

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas, a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.