This is some text inside of a div block.

Desktop Design

Desktop Design

Sprawdź!

Rejestracja

Dziękujemy za złożenie zgłoszenia.

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Ups! Coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę.
Termin: 
28.09.2024 - 06.04.2025
Czas trwania: 
6 miesiący
Ilość godzin: 
24 x 5h
Cena: 
10,000.00 PLN
Miejsce: 
ON-LINE (YDA Training Centre)
Oprogramowanie: 
Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat, After, Webflow, Figma, Canva
Instruktor: 
Tomasz Nazaruk

Informacje ogólne

Szkolenie to w pełni profesjonalnie i kompleksowo przygotowuje uczestnika do pracy w zakresie korekcji i retuszu fotografii, projektowania materiałów reklamowych, interaktywnych layoutów stron internetowych, ilustracji, projektowania i składu publikacji oraz animacji reklamowych 2D. Szkolenie kończy się egzaminem Adobe Certified Proffesional.

Co wyróżnia to szkolenie na tle konkurencji?

  • jedyne tak kompleksowe szkolenie na rynku
  • szkolenie prowadzone przez doświadczonego grafika, artystę i uznanego instruktora
  • współczesne techniki retuszu portretów
  • wprowadzenie najnowocześniejszych narzędzi AI
  • odpowiedni nacisk na kompozycję i typografię
  • wprowadzenie nowoczesnych narzędzi Saas na potrzeby projektowania do Social Mediów

Instruktor

Grafik komputerowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Z wyksztalcenia elektronik i architekt, z zamiłowania rysownik, muzyk i kucharz. Artysta z technicznym zacięciem i okiem do szczegółów. Pracował w kilku białostockich agencjach reklamowych i jednym warszawskim wydawnictwie, aktualnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się projektowaniem graficznym i prowadzeniem szkoleń. Jako trener od trzech lat prowadzi zajęcia z oprogramowania Adobe: Photoshop, Illustrator i InDesign. Przeprowadził kilkadziesiąt kursów dla uczniów i kadry szkół średnich, uczelni wyższych, firm i urzędów. Kształci osoby stawiające pierwsze kroki w grafice komputerowej, jak i te, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i praktyczne umiejętności.

Struktura szkolenia

MODUŁ 1: Adobe Photoshop

  • praca z wykorzystaniem tabletu graficznego
  • praca z paletami, narzędziami i warstwami
  • kadrowanie i wyrównywanie obrazu
  • podstawowe narzędzia do malowania
  • praca z tekstem
  • podstawowa strategia korekcji fotografii
  • ustawianie prawidłowego balansu bieli
  • ustawianie prawidłowych punktów świateł i cieni
  • rozmycie i wyostrzanie
  • warstwy korekcyjne
  • praca na maskach bitmapowych, wektorowych i kanały alpha
  • style, kompozycje warstw i akcje
  • podstawowe techniki retuszu fotografii
  • punktowa korekcja świateł i cieni
  • punktowa korekcja ostrości
  • przekształcanie i montaż warstw
  • collage, fotomontaż i fotomanipulacja
  • filtry i efekty
  • tryby mieszania warstw
  • numeryczne określenie kolorów w przestrzeniach RGB, CMYK, La*b*
  • rozpoznawanie koloru wg. jego wartości numerycznej z dowolnej przestrzeni barwowej
  • podstawowe zasady kompozycji
  • podstawowe zasady doboru barw i tworzenia palet barwowych
  • przygotowanie projektów do druku lub do internetu
  • praca z obiektami i filtrami inteligentnymi
  • tworzenie własnych bibiotek pędzli, stylów graficznych i próbek kolorów
  • praca między programowa z wykorzystaniem chmury CC
  • korekcja obrazu za pomocą krzywych
  • praca krzywymi Beziera’a – tworzenie i edycja obiektów wektorowych
  • praca w przestrzeni LAB
  • wyostrzanie zaawansowane
  • wywoływanie i edycja zdjęć w formacie RAW
  • bracketing i techniki HDR oraz Photomerge
  • korekcja z zastosowaniem mieszania kanałów
  • zaawansowany retusz fotografii
  • CMS – praca z zastosowaniem Color Management System
  • tworzenie własnych profili ICC
  • techniki tworzenia Sprite’ów na potrzeby gier
  • techniki fotomanipulacji
  • podstawy Digital Paiting
  • projektowanie layout’ów stron internetowych
  • projektowane responsywnych, interaktywnych i animowanych mock-up’ów stron internetowych

MODUŁ 2. WEBFLOW

  • wprowadzenie do HTML i CSS
  • struktura strony w Webflow
  • podstawowe narzędzia w Webflow
  • praca z komponentami
  • praca ze stylami w Webflow
  • projekt layoutu strony www
  • praca nad responsywnością strony www
  • wykorzystanie systemu CMS do pracy z zawartością dynamicznych treści.

MODUŁ 3. Adobe Illustrator

  • zaznaczanie, wyrównywanie i grupowanie obiektów wektorowych
  • praca z narzędziami do trace’owania
  • praca krzywymi Bazier’a w programach do grafiki wektorowej
  • tworzenie kształtów prostych i złożonych
  • podstawowe narzędzia do malowania wektorowego
  • przekształcanie i transformacja obiektów wektorowych
  • praca z tekstem
  • maskowanie i praca z obrazami bitmapowymi w programach do grafiki wektorowej
  • zaawansowana edycja dynamicznych pędzli wektorowych i praca z ich wykorzystaniem
  • tworzenie stylów graficznych, znakowych i akapitowych
  • praca z efektami
  • praca z symbolami
  • tryby mieszania warstw
  • aktywne wykorzystanie narzędzia perspektywy 3D
  • tworzenie obiektów 3D
  • techniki tworzenia Sprite’ów na potrzeby gier
  • przygotowanie materiałów do druku, do internetu oraz na urządzenia mobilne

MODUŁ 4. Adobe InDesign

  • podstawowe narzędzia pracy w programach do składu publikacji (także elektronicznych)
  • praca z dokumentami wielostronicowymi i stronami wzorcowymi
  • praca z wątkami
  • sztuka łączenia grafiki bitmapowej z wektorową
  • style znakowe, akapitowe i obiektowe
  • zaawansowane style ramek i tabel
  • tworzenie dokumentów w formacie PDF extended
  • konwersja i łączenie różnych typów plików
  • tworzenie plików portfolio
  • tworzenie interaktywnych formularzy PDF
  • dodawanie elementów interaktywnych – łącza, przyciski, znaczniki
  • prowadzenia recenzji i komentarze
  • tworzenie prezentacji multimedialnych
  • umieszczanie plików audio, wideo i obiektów 3D w dokumentach do druku
  • dodawanie numeracji Batesa
  • korzystanie z narzędzi pomiarowych
  • dodawanie podpisów cyfrowych, zabezpieczeń i certyfikowanie dokumentów
  • praca ze stylami zagnieżdżonymi
  • CMS – praca z zastosowaniem Color Management System
  • impozycja
  • integracja programów graficznych z bazami danych
  • dokumenty personalizowane
  • zaawansowane techniki przygotowania materiałów do druku
  • separacje barwowe metodami GCR i UCR
  • praca z zastosowaniem skryptów
  • dokumenty multimedialne
  • zasady tworzenia publikacji elektronicznych
  • nowoczesne formaty publikacji elektronicznych i ich zastosowanie
  • preflight wewnętrzny i zewnętrzny
  • zaawansowany system zarządzania kolorem (także kalibracja urządzeń)

MODUŁ 5. CANVA

  • wstęp do platformy i aplikacji Canva
  • Edycja tekstu
  • Edycja zdjęć
  • Projekty do social media, reklam, mailingu, marketingu
  • AI w Canva

MODUŁ 6. Figma

  • Podstawowe ustawienia programu
  • Edytor:
    kanwa (atrboard)
    toolbar (omówienie narzędzi)
    panel warstw (layer's panel) i hierarchia
    panel design / prototype / inspect
    podstawowe shortcuty
    strony
  • Frame
  • Grid
  • Wireframe
  • Styleguide (design system) w Figmie
  • Praca na zdjęciach
  • Praca na obiektach wektorowych
  • Constraints
  • Auto Layout
  • Projekt strony głównej
  • Import i eksport plików
  • Prorotypowanie w Figmie
  • Projekt aplikacji mobilnej

Harmonogram szkolenia

TBC

Jak otrzymać dofinansowanie tego szkolenia?

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.