×

Moduł GRAFIKA BASIC

Moduły dla szkół prywatnych do szkolenia dostępne wyłącznie dla naszych szkół partnerskich.
Jesteśmy otwarci na współpracę, jeżeli więc chcielibyście Państwo nawiązać współpracę z naszą firmą – zapraszamy do kontaktu.

Moduły dla szkół prywatnych to szkolenia dostosowane do trybu zajęć szkół MEN. Rekrutacja do modułów odbywa się wyłącznie za pośrednictwem szkoły partnerskiej. Każdy moduł trwa 9 miesięcy (od października do czerwca), a rekrutacja odbywa się w ciągu pierwszych dwóch tygodni września.

Trener: Tomasz Czech
Termin: 01.10.2017 - 30.06.2018
Rekrutacja: 01.09.2017 - 21.09.2017
Okres nauki: 30 tygodni - 60 h
Tryb zajęć: raz w tygodniu (2h)
Cena: 150 zł miesięcznie + jednorazowa opłata organizacyjna w wysokości 200 zł
Oprogramowanie: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Grupa wiekowa: 9-14

informacje

Moduł Grafika BASIC to początek przygody z grafiką komputerową. Przeznaczona jest dla osób które nigdy nie miały styczności z grafiką komputerową. Młodzież na tym kierunku pozna zarówno podstawy funkcjonowania szeroko rozumianej grafiki komputerowej, jak i profesjonalne techniki projektowania grafiki bitmapowej i wektorowej.

umiejętności

  • projektowanie fotomanipulacji na potrzeby filmów lub gier
  • profesjonalna korekcja i retusz fotografii
  • projektowanie ilustracji wektorowych
  • projektowanie ikon i infografik
  • projektowanie nadruków i naszywek na odzież
  • podstawy digital painting
  • techniki matte painting

zakres materiału

Grafika Bitmapowa:

  • praca z wykorzystaniem tabletu graficznego
  • praca z paletami, narzędziami i warstwami
  • zaznaczanie proste i zaawansowan
  • kadrowanie i wyrównywanie obrazu
  • podstawowe narzędzia do malowania
  • praca z tekstem
  • podstawowa strategia korekcji fotografii
  • ustawianie prawidłowego balansu bieli
  • ustawianie prawidłowych punktów świateł i cieni
  • rozmycie i wyostrzanie
  • warstwy korekcyjne
  • praca na maskach bitmapowych, wektorowych i kanały alpha
  • style, kompozycje warstw i akcje
  • podstawowe techniki retuszu fotografii
  • zmiana koloru oczu, włosów i skóry
  • usuwanie obiektów ze zdjęć
  • usuwanie artefaktów skóry
  • cyfrowy makijaż
  • punktowa korekcja świateł i cieni
  • punktowa korekcja ostrości
  • przekształcanie i montaż warstw
  • collage, fotomontaż i fotomanipulacja
  • filtry i efekty
  • tryby mieszania warstw
  • numeryczne określenie kolorów w przestrzeniach RGB, CMYK, La*b*
  • rozpoznawanie koloru wg. jego wartości numerycznej z dowolnej przestrzeni barwowej
  • podstawowe zasady kompozycji
  • podstawowe zasady doboru barw i tworzenia palet barwowych
  • przygotowanie projektów do druku lub do internetu
  • praca z obiektami i filtrami inteligentnymi
  • tworzenie własnych bibiotek pędzli, stylów graficznych i próbek kolorów
  • praca między programowa z wykorzystaniem chmury CC
  • korekcja obrazu za pomocą krzywych
  • praca krzywymi Beziera’a – tworzenie i edycja obiektów wektorowych
  • praca w przestrzeni LAB
  • wyostrzanie zaawansowane
  • wywoływanie i edycja zdjęć w formacie RAW
  • bracketing i techniki HDR oraz Photomerge
  • korekcja z zastosowaniem mieszania kanałów
  • zaawansowany retusz fotografii
  • CMS – praca z zastosowaniem Color Management System
  • tworzenie własnych profili ICC
  • techniki tworzenia Sprite’ów na potrzeby gier
  • techniki fotomanipulacji
  • podstawy Digital Paiting
  • Matte Painting
  • projektowanie layout’ów stron internetowych
  • praca z wykorzystaniem Artboard’ów Photoshop’a
  • projektowanie animacji poklatkowej
  • edycja wideo w Photoshopie
  • projektowanie 3D: oświetlanie, teksturowanie, renderowanie

Grafika Wektorowa:

  • zaznaczanie, wyrównywanie i grupowanie obiektów wektorowych
  • praca z narzędziami do trace’owania
  • praca krzywymi Bazier’a w programach do grafiki wektorowej
  • tworzenie kształtów prostych i złożonych
  • podstawowe narzędzia do malowania wektorowego
  • przekształcanie i transformacja obiektów wektorowych
  • praca z tekstem
  • maskowanie i praca z obrazami bitmapowymi w programach do grafiki wektorowej
  • zaawansowana edycja dynamicznych pędzli wektorowych i praca z ich wykorzystaniem
  • tworzenie stylów graficznych, znakowych i akapitowych
  • praca z efektami
  • praca z symbolami
  • tryby mieszania warstw
  • aktywne wykorzystanie narzędzia perspektywy 3D
  • tworzenie obiektów 3D

 

certyfikaty

Moduł GRAFIKA BASIC zakończony jest egzaminem Young Design Academy. W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu absolwent otrzymuje certyfikat Young Design Academy wraz z suplementem zawierającym szczegółowy opis posiadanych kwalifikacji zawodowych.